SONY Centrum starostlivosť o zákazníkov na výbornú

Asi dva týždne do zadu som som si objednal ku kamere mikrofón a video svetlo. Pred týždňom, keď som bol za Depim v Nitre, tak sa mi ozval zástupca SONY centra, že mnou objednané produkty, ešte nie su skladom a musia sa objednať z inej krajiny. Dnes dopoludnia my volal znova. Avšak s potešujúcou správou pre mňa. A síce, že mnou objednaný tovar je už v Prahe, a koncom týždňa by mal byť priamo u mňa doma. Takáto starostlivosť o zákazníkov sa mi veľmi páči. Páči sa my prístup, keď sa zamestnancom neťaží informovať vás o všetkom telefonicky. Kiež by takto postupovala väčšina firiem ak si niečo objednávam prostredníctvom internetu. Nuž zo SONYCentra by si mohli brať príklad aj iný podnikatelia.

7 názorov na “SONY Centrum starostlivosť o zákazníkov na výbornú

  1. Ahoj, v SONY Centre v BA som pracoval, viem ako to tam chodí. Zákazníkov si dokážeme vážiť, nech sú rôzni. Ale aspoň u nás v nemenovanej prevádzke bolo SAMOZREJMOSŤOU kontaktovať AKÉHOKOĽVEK zákazníka a informobať ho o tej ktorej problematike či stave jeho reklamacie a podobne. Asi toľko.

    P.S. oprav si chyby v slove „MY“…MI.

  2. mne sa to tiez aktualne deje 🙁 v pondelok som si objednal v megafoto.sk objektiv ktory potrebujem do piatku… na stranke maju ze mozny odber ihned! mne sa vsak do dnesneho dna neozvali 🙁 mohli by si tiez brat priklad

  3. ja sa vyjadrim k DELL…
    vacsina dell vyrobkou ma zaruku NBD
    next bissnues day cize orude vam dalsi den technik z dell a ked mate napr. pokazeny monitor odnesie ho, a donesie Vam novy… tak si dell ziskava klientov

  4. mne sa teraz deje…
    objednaval som si z web bazaru mp4 prehravac, bolo to vo stvrtok po obede, chlapik mi cez ICQ napisal, ze v piatok to posle aby som to mal v pondelok… pravda je taka, ze je utorok v noci a prehravac nemam. Cele dni som bez nalady a len pozeram kedy pojde postarka okolo a hodi mi oznam o dobierke. Mozno pride zajtra, mozno nie… Jednoducho doticny sa vobec neobtazuje informovat ma… Nepaci sa mi taky pristup absolutne, staci jedna veta, ale takto som ozaj na pokraji psychickeho kolapsu 🙂

  5. Kamilio neotravuje to. Keďže tovar som už uhradil vopred, som len rád, že viem ako som na tom.

  6. Ja naozaj neviem aký to má význam, aby kvôli každej kravine vyvolávali. Len to otravuje.

    A oprav si chybu
    MY (akože s ypsilonom) je 1. osoba množného čísla (my, vy, oni)
    MI (akože s jotou) – Dali mi pivo! 3. pád

  7. tak by bo ale malo byt normalne, nie ako ked sestra dala na reklamaciu par dni do zadu kupenu vec a jednoducho vadny vyrobok sa odlomil a v predajni spekulovali, ze to ona musela nejak narazit, alebo hodit bicykel, uz je viac ako mesiac po lehote a stale nic, ten obchod je velmi dobry co sa tyka vyberu a poradenstva, ale ocividne sa velmi neradi „obtazuju“ so zakaznikmi… (ale to je asi pripad vacsiny)

Nie je možné pridávať komentáre.