Nuž tak som práve sledoval vynovené noviny na Markíze. Osobne sa mi grafická úprava štúdia celkom pozdáva, a priznajme si už bolo aj na čase. Čo my však trocha vadí, je dĺžka novín. Na kieho čerta sú správy delené na Headlines a Televízne noviny Dnes my je fakt záhada. Markíza asi potrebovala vytvoriť reklamný slot aby mohla zarobiť ešte viac peniažkov. Inak si takéto delenie neviem vysvetliť. Inak trochu srandovne pôsobi v názve Televízne noviny Headlines, práve to slovíčko headlines. Preboha nehrajme sa na CNN. Markíza predsa nie je spravodajská stanica a už vôbec nie je Americká spravodajská stanica. Inak ako som povedal je nový vizuál Markízi aj spravodajského štúdia v pohode. Som zvedavý kedy a či vôbec bude nasledovať aj webová stránka.
Brano nemyslim si to
To mas pravdu Brano, ale aspon oprav linky na obrazky v spominanej casti, pisal som Ti to k prispevku o novom vzhlade Tvojho blogu. A teraz uz len „Submitnem Comment“…
To leny aby tomu sponsors rozumeli aj v shopoch odkiaľ veci chodia. Neviem keby to bolo po Slovensky….
Ked to uz Igor nacal… A co „Review sponsors“ na Tvojej stranke ? 🙂
No hej len blog a TV ktorú sleduje pol Slovenska je troška rozdiel nemyslíš?
Tak pojem headlines vadi. ale room redesign je ok … sorry
Igor
Asi som formáto slepý či čo ale tá zmena formátu mi nejak neprekážala podotýkam nemáme ani náhodou high end plazmu
Koľko pecent obyvateľov na slovensku má širokouhlé Plazmy a LCD-čka? Možno 20% a možno ani to nie. Formát 16:9 mi skôr sedí pri filmoch, ale Tv- noviny určite ešte nie.
Snáď 16: a nie 18:9
zabudol si podotknut aj zmenu formatu na 18:9 ktore pri normalnom TV 55cm vypada fakt desne a text sa neda vobec citat a ratam ze minimalne 70% slovakov ma prave taketo tv