Bonjour: aj obsluha v podnikoch vie občas riadne príjemne šokovať

Dnes sa mi stala taká celkom príjemná záležitosť. Bol som vrátiť kameru ktorej recenziu si môžete prečítať nižšie. Potom som si povedal, že by nebolo úplne mimo mísu sa niekde najesť. A tak som zablúdil do nedalekej prevádzky Bonjour. Síce sa obed ešte nevaril, lebo bolo len desať hodín, ale povedal som si, že niečo málo pod zub by sa hodilo. Vybral som si teda raňajkové menu, praženicu. Bonjour je prevádzka tipu, ked´ si zoberiete tácku, príbory, a kuchár jedlo pred vami za pultom pripraví. A tak prvý šok nastal, ked´ kuchár zahlásil, že si môžem sadnúť a on mi to prinesie. Druhý šok nasledoval. Kúpil som si totiž fľaškovú Vineu, a než som sa rozkýval, že si skočím pre pohár, pohár mi priniesla obsluha, pričom to určite nebolo jej povinnosťou, pretože Bonjour je prevádzka tak trocha samoobslužná. Možno to spôsobilo to, že som tam bol jediný zákazník, ale jednoznačne to bolo celkom milé prekvapenie, a celkom fajn začiatok dňa čo poviete.

4 názory na “Bonjour: aj obsluha v podnikoch vie občas riadne príjemne šokovať

  1. noo, asi tam bol prave majitel a majitelka 🙂 … ako aj u nas sa uz zacinaju rozhybavat restauracie (naopak s madarskom mam v poslednom case len zle skusenosti) a meni sa pristup k zakaznikovi.

  2. noo, asi tam bol prave majitel a majitelka 🙂 … ako aj u nas sa uz zacinaju rozhybavat restauracie (naopak s madarskom mam v poslednom case len zle skusenosti) a meni sa pristup k zakaznikovi.

Nie je možné pridávať komentáre.