Bratislava – 7. apríla 2014 – Slovenská spoločnosť Sygic nechala svojich zamestnancov priniesť nápady a inovácie do produktového portfólia firmy. V Sygicu sa konal v poradí už tretí ročník Innovation Day. Aj takýmto spôsobom dáva firma svojim zamestnancom priestor na sebarealizáciu a udávanie trendu na globálnom trhu navigácií.
Innovation Day* je dobrovoľná aktivita určená pre všetkých zamestnancov Sygicu, počas ktorej majú šancu priniesť nové nápady a inovačné riešenia. Za 24 hodín vyprodukovali zamestnanci 14 zaujímavých a inovatívnych riešení, ktoré môžu výrazne ovplyvniť trh navigácií. Z predchádzajúceho Innovation Day, ktorý sa konal v druhej polovici minulého roka, vzišlo niekoľko úspešných riešení, ktoré už boli predstavené na trhu. Sygic ako globálny líder na trhu offline navigácií aj takto udáva trend vo svete navigačných riešení a inšpiruje mnohých ďalších hráčov na globálnom trhu.
„Je pre nás dôležité, aby zamestnanci sami verili tomu, čo v Sygicu spoločne tvoríme. Preto im dávame možnosť spolurozhodovať o našom ďalšom vývoji,“ hovorí CEO spoločnosti Sygic, Michal Štencl.
Niekoľko riešení zamestnancov sa zameralo na ekologický rozmer navigačných aplikácií a znižovanie spotreby motorových vozidiel pri jazde. Ďalšie smerovanie bude orientované aj na rozšírenú realitu v navigácii. Novinky budú uvedené na trh v najbližších mesiacoch.