O reklame na mojom blogu veru často nepíšem. Avšak v týchto dňoch ma dostala do kolien jedna reklama spoločnosti Volkswagen Slovensko. A o čo ide?
Volkswagen Slovensko totiž na internet nasadil kampaň Ľudove vozidlá, a veľmi vtipne pri tom využil postavu Ľudovíta Štúra, ktorý sa rozhorčuje nad tým, ako sa v terminológii automobiliek a aj všeobecne používa angličtina miesto ľúbozvučnej slovenčiny.
Tomu zodpovedá aj web www.ludovevozidla.sk, ktorý je presne v štýle reklaamy, teda s krásnou kreslenou grafikou, a poslovenčenou terminológiou, kde je dvojzónová klimatizácia uvedená ako samonastaviteľný dvojpásmový teplotník, a airbag ako vzduchový vankúš.
Proste reklamný spot Ľudove vozidlá, je asi jediná reklama, ktorú som schopný pozerať dokolečka znova, a znova, a ktorú nepreskakujem ani pri videách. Geniálny nápad a aj exekúcia