Pomerne neznámy portál Bazarmania.sk sa od spojenia s obľúbeným porovnávačom cien a kvality e-shopov Pricemania, stal jedným z najrýchlejšie rastúcich bazárových portálov na slovenskom on-line trhu.
Nezmenilo sa len logo
Z priemerných dvesto návštev za deň, sa portál Bazarmania.sk dokázal vypracovať na 40. 000 návštev mesačne a získať tak status stabilného partnera pri predaji a nákupe použitého, ale i nového tovaru. Bazarmania.sk sa s portálom na porovnanie cien a kvality e-shopov Pricemania.sk spojila v októbri minulého roka a odvtedy prešla niekoľkými významnými zmenami. Snáď najzreteľnejšou bola zmena loga, ktoré sa prispôsobilo už známejšiemu portálu Pricemania.sk. Zároveň sa vytvorila skupina „M“, so samostatným logom, ktoré poukazuje na spoločné slovíčko „mánia“ v oboch projektoch a spojenie portálov s podobnou myšlienkou – ušetriť peniaze na internete.
Dynamický rast
Bazarmania.sk si za krátke obdobie fungovania dokázala získať stabilných návštevníkov. Tých si hýčka nielen pravidelnými súťažami a sviežou komunikáciou na sociálnych sieťach (najmä na facebooku), ale aj rôznymi implementovanými novinkami. Mnohí z návštevníkov určite ocenili prihlasovanie cez facebook, ktoré im ušetrí množstvo času a starosti s opatrovaním hesla. Portál sa snaží vnímať požiadavky svojich používateľov, a aj preto pribudla kategória za 5 eur. Medzi najnavštevovanejšie však naďalej patria kategórie „Zvieratá“, „Autobazár“, „Detský bazár“ a „Oblečenie“. Zároveň sa portál, zrejme ako jediný z rovnakého segmentu, môže pochváliť originálnou 70 – ročnou blogerkou. Jej blog s názvom Pinkmaniablog.blogspot.com vznikol len minulý týždeň a venuje sa predovšetkým ružovým veciam, ktoré táto dáma našla na weboch skupiny „M“.
O Bazarmania.sk : Bazarmania.skje inzertný portál, ktorý používateľom poskytuje možnosti predaja a kúpy rozličných produktov. Portál Bazarmania.sk bol založený 1.3.2011. V októbri toho istého roku sa stal súčasťou silnej skupiny „Mania“, do ktorej patrí i portál Pricemania.sk. Cieľom tohto spojenia je priniesť spotrebiteľovi viac nákupných možností pod jednou značkou. V súčasnosti sa priemerná mesačná návštevnosť pohybuje okolo 45 000 visits a počet registrovaných používateľov je cca 3.500 ľudí. Pozitívne čísla týkajúce sa používateľov sa odrazili na počte približne 10.000 aktívnych inzerátov. Celková hodnota ponúkaných vecí sa priblížila až k závratnému číslu 62.000.000 eur.
O Pricemania.sk: www.pricemania.sk je špecializovaný nákupný portál, ktorý spotrebiteľom poskytuje možnosť porovnania cien a kvality internetových obchodov. V súčasnosti databáza obsahuje viac ako 1 mil. produktov z ponuky viac ako 3 000 internetových obchodov. Okrem porovnania cien majú spotrebitelia možnosť porovnať si viaceré produkty naraz, poradiť sa pred nákupom s inými užívateľmi, nechať si sledovať cenu vybraných produktov a taktiež posielať dopyty jednotlivým obchodom. Návštevnosť portálu je v súčasnosti takmer 300 000 užívateľov mesačne, čím sa podľa AIM aktuálne radí medzi TOP 30 najnavštevovanejších portálov na Slovensku.