Ovplyvňuje nás Facebook pri nakupovaní ?

Podľa najnovšej štúdie spoločnosti Consumerpulse, sa dá vypozorovať, celkom zaujímavé chovanie užívateľov Facebooku, či Twitteru. Ako uvádza blog Mashable, ak totiž followujeme na Twitteri nejakú značku, alebo sme na Facebooku členmi jej fan stránky, je viac než pravdepodobné, že budeme pri nakupovaní v prvom rade inklinovať, k danej značke. A ak si už  rovno nekúpime jej produkt, tak ju budeme odporúčať aspoň známym a priateľom.  A veru  pozorujem to aj sám na sebe, že ak som napríklad fanúšikom toho či onoho shopu, alebo ak napríklad na Twitteri followujem Seesmic, tak som viac náchylný promovať a používať ich produkty, tovar či služby. A ako ste na tom vy ? Ovplyvňujú sociálne siete vaše nakupovacie zvyklosti, alebo ste voči takýmto ťahom marketérov imúnny, a pri nákupoch sa riadite, či už recenziami, alebo vlastným inštinktom ?

sm-purchasing

2 názory na “Ovplyvňuje nás Facebook pri nakupovaní ?

  1. Absolutne nesuhlasim. Podla mna to je presne naopak. Ved sa stavam fanusikom nejakej znacky na Facebooku, alebo ju zacinam followovat na Twitteri prave preto, ze ju mam rad a davam jej prednost. Nie naopak, ze sa stanem jej fanusikom a az potom su ju oblubim. Je to postavene na hlavu.

  2. Absolutne nesuhlasim. Podla mna to je presne naopak. Ved sa stavam fanusikom nejakej znacky na Facebooku, alebo ju zacinam followovat na Twitteri prave preto, ze ju mam rad a davam jej prednost. Nie naopak, ze sa stanem jej fanusikom a az potom su ju oblubim. Je to postavene na hlavu.

Nie je možné pridávať komentáre.