Podľa Medialne.sk TV Markíza v týchto dňoch požiadala konkrétneho užívateľa YouTube o stiahnutie videí z tretej série súťaže Slovensko hľadá superstár 3. Chápem Markízu, že sa jedná o jej autorské videá a, že si uplatňuje autorské právo, avšak v prípade SuperStar , je podľa mňa takáto požiadavka trocha kontraproduktívna. Biť na mieste marketingového šéfa Markízy, tak som rád, že dotyčný vlastne robí prácu za mňa a popularizuje súťaž na Internete. V prípade takýchto súťaží by som bol čo sa autorského práva týka dosť zhovievavý a možno by som aktivity na internete ešte nejako podporil a nie ich takto nezmyselne blokoval. Problém je totiž aj v tom, že videá preberali aj fankluby spevákov a bez nich akosi stratili weby zmysel. Takže ak nebodaj bude Markíza organizovať aj štvrtý ročník SuperStar , tak by som sa vážne zamyslel nad tým ako podporiť aj Internetistov, imho povoliť im zdielanie videí zo súťaže.
Braňo dokedy chceš biť toho marketingového šéfa? 🙂
presne tak, len som chcel naznacit (rovnako ako pri „reakcnom systeme“), kde su stale chybicky v prezentacii na blogu…
myslim, ze Igorov komentar bol iba o tom, ze sa v tomto kontexte pise bYť … 😉
To nemalo vyznieť ako agresia ak myslíš tu moju vetu, ale skôr ako podnet na zamyslenie pre budúce projekty
„Biť na mieste marketingového šéfa Markízy“ – agresiou a násilím by som nereagoval