Dnes som tak rozmýšľal nad tým, ako je to vlastne z reklamou v článkoch, niektorých magazínov. Totiž už viac krát som si všimol, že ak sa píše o nejakej našej celebrite, tak je v článku, len tak akoby mimochodom spomenutý plným menom názov kozmetického salónu, ktorý daná celebrita navštevuje. Teraz však nastáva otázka, či sa jedná o skrytú reklamu, alebo si zmienku daný kozmetický salón zaplatil, keďže článok nebol označený ako inzercia. Tuším som to posledne videl v magazíne Star a v článku o Zuzane Hajdu, ktorá sa vrátila z Egypta, kde pracovala ako turistická sprievodkyňa. Zrazu bolo včlánku spomenuté meno kozmetického salóna, ktorý navštívíla po návrate. A ako inzertný som ten článok označený nevidel. Ak bol tak sa ospravedlňujem, ale mám pocit, že skôr nebol. Je správne ak sa spomenie meno firmy v takomto type článku ?