Hra Overwatch s pohľadu marketingu Blizzard nenechal nič na náhodu

Tak priatelia, zajtra vychádza dlho očakávaná hra spoločnosti Blizzard nazvaná Overwatch. Ak všetko pôjde podľa plánu, mali by sme byť schopný hru hrať nejako o jednej hodine v noci, teda ak som sa niekde neprepočítal. Dnes sa však nejdem rozpisovať o tom, čo Overwatch, je pretože to už isto každý vie, skôr ma zaujalo, ako Blizzard Overwatch proaguje.

Blizzard ide na propagáciu Overwatch veľmi dobre. Hru propaguje už pomerne dlho, a dokonca v nej už boli nejaké turnaje, čím sa sysytém ešte viac odladil, a zákazník tak dostane vyladený kvalitný produkt.

Vrcholom však bola pre mnohých open beta Overwatch, do ktorej sa podľa údajov Blizzardu zapojilo neskutočných 10 miliónov hráčov. Ak si povedzme len 3 milióny hru kúpia v prvý deň, tak  to môže Blizzard považovať za veľký úspech.

Overwatch to však nie je len open beta. Blizzard propaguje svoju hru aj nevtieravou reklamou, a veľmi zábavnou formou, krátkymi animovanými príbehmi o hrdinoch hry, v ktorých aj tak trocha objasňuje, ako sa ten ktorý hrdina dostal  k tomu kto vlastne je.

 

 

 

Tak isto sa po celom svete konajú launch eventy Overwatch. Prosto Blizzard nenechal s marketingového hľadiska vôbec nič na náhodu, a Overwatch si vyšlapáva svoju cestu k úspechu. A čo som hral chvíľu open betu s ktorej vám prikladám aj ingame videá, tak sa máte určite na čo tešiť.