Tak priatelia, zajtra vychádza dlho očakávaná hra spoločnosti Blizzard nazvaná Overwatch. Ak všetko pôjde podľa plánu, mali by sme byť schopný hru hrať nejako o jednej hodine v noci, teda ak som sa niekde neprepočítal. Dnes sa však nejdem rozpisovať o tom, čo Overwatch, je pretože to už isto každý vie, skôr ma zaujalo, ako Blizzard Overwatch proaguje.
Blizzard ide na propagáciu Overwatch veľmi dobre. Hru propaguje už pomerne dlho, a dokonca v nej už boli nejaké turnaje, čím sa sysytém ešte viac odladil, a zákazník tak dostane vyladený kvalitný produkt.
Vrcholom však bola pre mnohých open beta Overwatch, do ktorej sa podľa údajov Blizzardu zapojilo neskutočných 10 miliónov hráčov. Ak si povedzme len 3 milióny hru kúpia v prvý deň, tak to môže Blizzard považovať za veľký úspech.
Overwatch to však nie je len open beta. Blizzard propaguje svoju hru aj nevtieravou reklamou, a veľmi zábavnou formou, krátkymi animovanými príbehmi o hrdinoch hry, v ktorých aj tak trocha objasňuje, ako sa ten ktorý hrdina dostal k tomu kto vlastne je.
Tak isto sa po celom svete konajú launch eventy Overwatch. Prosto Blizzard nenechal s marketingového hľadiska vôbec nič na náhodu, a Overwatch si vyšlapáva svoju cestu k úspechu. A čo som hral chvíľu open betu s ktorej vám prikladám aj ingame videá, tak sa máte určite na čo tešiť.