Priatelia, pred časom som sa zamýšľal nad tým, čo dokázali autori Eurotruck Simulátor2, a že vlastne zrejme dokázali taký malý zázrak. A v čom vlastne ten zázrak podľa mňa tkvie ?
Nuž z hrami sa to má všelijako. Niektoré sa hrajú stále, niektoré dohráte, a po čase už na ne ani nesiahnete, a nepomôže im ani sto DLC. Eurotruck Simulátor však dokázal zaujímavú vec.
Hra vyšla už v máji roku 2013, čo je pekne dlhá doba, a čuduj sa svete, ešte stále neomrzela množstvo ľud, vrátane mňa, a to máme rok 2017. Ako je niečo také vôbec možné?
Podľa mňa za to môže parádne namiešaný mix simulácie, s prvkami rpg hry, kde sa postupom času vyvíjate, a môžete si tak vylepšovať svoj ťahač. Či zamestnávať šoférov ,a rozširovať svoje dopravné impérium.
Ďalším faktorom, je neskutočná mod komunita, ktorá je priam obrovská. Či už ľudia tvoria mody áut, ťahačov, prípadne úplne nové mapy do hry, každý si v komunitnom obsahu nájde to svoje.
Tvorcovia však nespia na vavrínoch, a aj keďže stále pracujú na novom obsahu. Len nedávno oznámili príchod veľkého updatu, ktorý umožní jazdu s dvoma návesmi, teda takzvané double trailers, na čo sa už teraz nesmierne teším, lebo mám tušenie, že s tým bude srandy kopec.
Tak isto nedávno vyšlo nové DLC nazvané ťažké náklady, kde pribudli nové tipy nákladov, a tým pádom aj nové tipy návesov. A to nerátam množstvo malých DLC s paintjobmi, ktoré sú tvorené buď príležitostne, alebo podľa krajín z ktorých hráči pochádzajú.
Eurotruck Simulátor 2 je pre mňa osobne veľmi kvalitná zábava, a dokonalý relax. Áno nebeží na najnovších DirectX . No a ? Hra by nemala byť o hyper realistickej grafike, uber cool efektíkoch, ale práve o tom, ako dlho Vás dokáže baviť. No a Eurotruck Simulátor 2 to u mňa dokázal a baví ma už dlhé 4 roky, a stále neprestal,, čo nemôžem povedať o každej hre.