Bratislava, 17. októbra 2014 – Conversion Meetup v Bratislave už tretíkrát privíta uznávaných špecialistov z online a digitálneho prostredia. Tento rok prijal pozvanie aj autor a známy usability odborník Eric Reiss.
Tohtoročný meetup je zameraný najmä na skúsenosti z oblasti UX a usability, analytiky a výkonnostného online marketingu. Predchádzať mu bude workshop s celosvetovo uznávaným UX a usability špecialistom, Ericom Reissom. Podujatie s názvom Usable Usability, pomenované podľa knihy tohto dánskeho autora, poskytne nový pohľad na vývoj produktov a aplikácií. Počas workshopu sa účastníci zoznámia aj s tromi hlavnými piliermi usability podľa Erica Reissa, ktorú definuje najmä ľahkosť, elegancia a empatia.
„Na Slovensko sa veľmi teším. Videl som veľa skvelých online projektov, ktoré sú úspešné. Všeobecne je o Slovákoch známe, že sú v oblasti vývoja zdatní. Verím, že naše stretnutie bude prínosom pre obe strany,“ uviedol Eric Reiss.
Okrem Erica Reissa odprezentujú svoje teoretické i praktické skúsenosti Gavin Taylor – šéf digitálu Carat UK, Viedenské dizajnérske štúdio Strukt či Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno a Stefan Konopatzki z medzinárodného e-shopu Stilago.
„Som naozaj rád, že existuje podujatie ako Meetup, pretože príležitosť stretnúť sa a vymeniť si skúsenosti s naozajstnými odborníkmi v odbore zo zahraničia, je vždy podnetná. O to viac sa teším, že na Meetupe tento rok nebudem len ako divák, ale aj ako prednášajúci,“ uviedol Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno, ktorý na Meetup-e otvorí tému online bankovníctva s názvom Prečo banka nie je e- shop.
Meetup 2014 sa uskutoční 6. novembra v industriálnych priestoroch Refinery Gallery.
Viac informácií nájdete tu.