Bol “stratený” iPhone len reklamný trik ?

V poslednom čase sa v súvislosti s firmou Apple nehovorí o ničom inom, len o tom ako prototyp iPhonu “stratil” ich zamestnanec, a ako ho odkúpil server Gizmodo, ktorý údajne netušil, že je ukradnutý, či stratený. Lenže, čím  viac o tejto udalosti čítam, tým viac dávam slovíčko stratený zámerne do úvodzoviek. A ako sa zdá nie som jediný, kto si začína myslieť, že šlo v tomto prípade o marketingový ťah. Ak bola táto komédia okolo iPhone marketingová hra PR agentúr, tak treba povedať, že svoj cieľ splnila nadmieru dokonale. Buzz narobila riadny. Veď sa internet na tejto udalosti zabáva už riadne dlho. Som vážne zvedavý, či napokon niekto vyjde s farbou von, a dozvieme sa ako to bolo naozaj. Pretože sa mi neche veriť, že by si spoločnosť ako Apple, neustrážila svoje pripravované tajomstvá. Skôr sa naozaj prikláňam tak ako viacerí k názoru, že toto celé je neskutočne prešpekulované divadielko, pred oficiálnym uvedením nového iPhone. A ako ste na tom vy ? Myslíte si, že v Apple naozaj došlo k takejto nedbanlivosti, alebo je to PR hra agentúr ?

2 názory na “Bol “stratený” iPhone len reklamný trik ?

Nie je možné pridávať komentáre.