Vážený podnikatelia učte sa od Radian6 takto sa pristupuje ku klientom

Dnes som zažil veľmi príjemný šok zo strany podpory jednej spoločnoti. Hneď na úvod musím povedať, že bohužiaľ nie slovenskej. Pred istým časom som poslal žiadosť o demo účet do Radian6, čo je nástroj na monitorovanie sociálnych médií. Požiadal som cez ich kontaktný formulár o poskytnutie demo účtu. Boli tam položky ako mail a telefónne číslo. Prvý kontakt prišiel mail odd chlapíka, ktorému som vyvetlil čo vlastne chcem.

Ten odsmeroval moju požiadavku na patričné oddelenie. Následne mi písala nejaká pani, aby som si povedal čas kedy môžeme dať reč. Myslel som si, že to bude cez Skype alebo mail, tak som dal dve hodiny po poludní. Čistou zhodou okolností som sa nachádzal práve vtedy v Auparku. Keď tu zrazu úderom druhej hodiny zvoní mobil s číslom +44. Pozerám reku čo sa deje, zodvihnem a tam dotyčná osoba osobne z Radian6……

Slušne som jej mojou angličtinou vysvetlil, že momentálne nie som doma, ale nech zavolá tak o dve tri hodinky neskôr. Myslel som si , že sa na to aj zabudne, keď tu zrazu zvoní mobil presne o tri hodiny, a tam tá istá osôbka z Radian6.

Tak som jej vysvetlil, že by som rád ich produkt testoval pre môj blog. Na čo mi bolo povedané, že žiaľ pre blogy demo účty poskytnúť nemôžu. Alebo dačo v tom zmysle. Ale viete, nejde mi v tomto prípade ani tak o ten výsledok, ako o prístup Radian6 k zákazníkom prípadne potenciálnym klientom. Takto sa robia obchody vážený slovenský podnikatelia. Podaktoré firmy by si mohli s prístupu Radian6 brať príklad.