Telekom príjemne prekvapil rýchlosťou riešenia poruchy

Včera alebo dnes, to záleží kedy čítate tento post, som zažil celkom pozitívnu skúsenosť s technickou podporou Telekomu. Viem mnohým sa to asi bude zdať priam neuveriteľné, ale aj Telekom si vie riadne švihnúť. A to až tak, že am to samého zaskočilo. Ale aby sme išli po poriadku čo sa vlastne stalo. Telekom mal plánovanú odstávku v mojej oblasti. Večer pred odstávkov som ešte uploadol video zo žrebovaním súťaže. No a ráno mi mama hlási, že sa akosi nemôže pripojiť na net.

A tak som začla riešiť klasickými postupmi čo sa dalo, avšak router sa porúčal,keďže sa vkuse dokolečka reštartoval a blikal ako vianočný stromček. Volal som teda podporu a tá po konzultácii zaevidovala porucu a reklamáciu. Toto sa stalo v pondelok. V utorok ráno o pol deviatej, keď som sa ešte len tak preberal, zrazu zvoní zvonček na dverách. A ja z úžasom pozerám na auto spoločnosti Telekom pred domom.

Hovorím si toto je sakra rýchlosť. S pánom technikom sme sa teda pustili do riešenia môjho problému. Najprv sme skúšali router Pirelli. Ten sa však akosi odmietla chytať.A tak sa technik naštval a po pár neúspešných pokusoch vytiahol z auta presne takého istého Vigora ako som mal predtým. No a čuduj sa svete milý Vigor zabral na prvý pokus.Tak neviem či moja linka papá iba značky Vigor a D-link, ale jedno je isté. A to že tento promptný zásach technikov s Telekom prekvapil a potešil. A aké sú vaše skúsenosti s touto spoločnosťou ?