Šrotovné bolo celkom dobrý nápad. Avšak v poslednom čase sa tento termín začína zneužívať ako komerčný ťah. Šrotuje sa už všeličo. Dokonca v Česku sa oval z recesie nábytkárkski priemysel, aby vláda dala príspevok na starý nábytok. U náas sa zasa mali šrotovať staré pračky a chladničky, ale neviem presne ako to skončilo. Tuším sa to napokon nepresadilo. Videl som dokonca reprtáž, kde predajňa ponúkala šrotovné za tenisky. Zaujímavé, že s termínom šrotovné stále operujú niektorý predajcovia automobilov, aj keď sa ich to už dávno netýka. Nie je to tak trošička klamanie zákazníka ? Veď šrotovné na autá sa skončilo. No a používať tento termín ako marketingový ťah mi príde troška nefér. Ale čo už šrotovné je prosto in.
Ocuvaaaj… rychlo si oprav to „nábytkárkski priemysel“.