Niektoré reklamy na internete vedia byť maximálne otravné. Ktoré sú to podľa mňa? Jedná sa o nový trend video reklám spracovaných vo formáte flash. Ako prvá reklama ma dorazila reklama na Škodu Roomster, ktorá sa začala prehrávať hneď po príchode na stránku. Menej skúsený užívateľ nemal šancu nijako ju vypnúť. A ak náhodou počúval pritom hudbu tak to poriadne rušilo. Najnovšie ma však doráža podľa mňa maximálne drzá reklama Slovenskej poisťovne Allianz na zmluvné poistenie áut. Jednak je banner nehorázne veľký. To by som možno ešte prežil, keby sa v danom banneri ovšem nezačalo prehrávať video z ktorého na vás ľudia vybľakujú SPOMAĽ MÁŠ PRIVYSOKÚ RÝCHLOSŤ. A ďalšia drzovka od tejto poisťovne bol dosť otravný popup na webe SME, ktorý tam už našťastie nie je. Popup znázorňoval formulár na vyplnenie poistného. Ako chápem poisťovne, že chcú zlákať čo najviac klientov na svoju stranu. Ale takouto agresívnou reklamou by to naozaj nemuseli robiť.