Prečo nevyužiť aplikáciu Yo ako marketingový nástroj?

Pred časom celý  internetový svet prekvapila investícia do aplikácie Yo, ktorá v podstate dokopy nič nevie.

Aplikácia YO totiž len posiela push notifikácie priateľom s jednoduchým oznamom YO. Nič viac a nič menej. A tak som sa zamyslel nad tým, čo sakra môže byť tak lákavé, že sa niekomu oplatí do YO investovať.

Ako som tak uvažoval, uvedomil som si jednu vec. A tou je sila prípadného marketingového dosahu aplikácie Yo.

Ako to myslím? Nuž povedzme že by sa jemne upravilo API aplikácie Yo, aby vedelo posiielať aj  iné odkazy ako len hlášku Yo. Svitá vám? Povedzme, že sa v Yo následne zaregistruje nejaký potravinársky obchodný reťazec,. No a ak máte záujem, pridáte si ho do kontaktov. Takto môžete dostávať push hlásenia o prípadných zľavách.

Tak isto by Yo mohlo fungovať aj, čo ja viem v prípade nejakého festivalu. Tam by mohol systém posielať info o blížiacom sa termíne ďalšieho koncertu. Opravte ma ak sa pletiem priatelia, ale mám tušenie, že takýmto nejakým smerom sa bude Yo uberať…