Nekomoľte v diskusiách názov firmy dehonestujete tým značku

Priatelia, v poslednom čase sa nám na internete rozmohol taký malý nešvar. A to je flamewar o tom, ktorá značka mobilu je lepšia. Pričom ma zaskočili svojim správaním aj ľudia, ktorý sa hýbu v IT. O čo ide?

Ide mi o akési dehonestovanie konkurenčnej značky, ktorej veľmi radi ľudia komolia názov, len preto, že sa im nepáči.. Uvediem príklad úplne najvýraznejší. Samsung často komolíte na Ťamťung, a pri Huawei ste ľudia zašli až k pomenovaniu Chujavej, čo je priam vulgárne.

 

Ako pardon, ale pre mňa ako fanúšika IT je toto správanie neakceptovateľné. Viete nemusím nejakú značku priam milovať. Ale nikdy v živote by som sa neznížil ku komoleniu jej názvu.

 

Treba si konečne uvedomiť, že v každej firme pracuje kvantum šikovných ľudí, ktorý posúvajú technológie dopredu. A takýmto správaním sa tak trocha znehodnocuje aj ich práca.

 

Predstavte si, že ste majiteľom úspešnej firmy. Tiež by sa vám asi nepáčilo, ak by niekto prznil názov vašej firmy, a tým ju tak trochu dehonestoval iba pre to, že nie je jej fanúšik. Ozaj ľudkovia, nepríde vám takéto správanie detinské?

 

Áno aj ja si občas dovolím jemný hejt, prípadne kritiku. Ale NIKDY opakujem NIKDY sa neznížim k przneniu názvu firmy iba preto, že sa mi niečo nepáči.
Dúfam, že sa po prečítaní tohto postu nad sebou aspoň trocha zamyslíte. Ide mi totiž aj o to aby naše diskusie boli trocha kultúrnejšie a na úrovni.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *