V poslednej dobe sa na Facebooku a nie len tam rozbehla reťaz, niečo v zmysle, že Facebook bude od zajtra platený a bla bla bla. Prosto evidentný s prepáčením nezmysel. Šokovalo ma však, koľko z nás tomuto nezmyslu nabehlo, a ochotne preposielalo túto správičku ďalej, a strpčovalo život tým ľuďom, ktorým je jasné, že je to s prominutím blbosť. Tak ma to vytočilo a postol som status nasledujúceho znenia.
LOL strašne sa bavím ako kopa ľudí papká aj s navijákom najnovšiu reťazovku o spoplatňovaní Facebooku. Ak by to tak bolo tak by média ako Mashable či TechCrunch dávno dačo postli. Zobuďte sa ľudia len zbytočne otravujete spamom
To som však ani vo sne netušil, akú búrlivú diskusiu tento jeden môj status spôsobí na Facebooku, a čo všetko zaujímavé sa z nej podozvedám. A tak tuším najčastejšia finta marketérov je, pomenovať skupinu nejako absolútne hlúpo až priblblo, na čo sa nachytá x Likeov, a potom ju premenovať na niečo seriózne. Lebo podľa jednej diskutujúcej citujem,
spoplatnovanie FB, zmena pozadia, zisti kolko ludi si prezera tvoj profil… je toho vela a len to svedci o tom, ze ludia bezhlavo klikaju na somariny. na druhej strane, ak clovek seriozne propaguje zaujmove projekty, ziskanie poctu fanusikov je sakra makacka..
Asi najznámejšia takáto marketingová aférka sa odohrala v Česku, keď sa pokiaľ ma pamäť neklame, nejaká skupina s totálne neutrálnym názvom z noci na ráno zmenila tuším na skupinu Mladí volí Paroubka, či tak nejako. Nuž ako vidno Facebook je ako marketingový nástroj veľmi silná zbraň. Nie vždy sa však zakaldajú skupiny so serióznym zámerom, a tak si treba pozorne premyslieť, ktorej skupine dáme Like a ktorej nie. Ak sa chcete zapojiť do diskusie ohľadom témy skupiny na Facebooku, Môžete zanechať váš komentár. Alebo pokračovť v pekne rozfoforovanej diskusii na Facebooku.