Koniec sveta ako marketingový nástroj a dokonalý biznis plán

Celý svet v týchto dňoch a týždňoch žije dátumom 21.12.2012. Teda dneškom, keď má nastať onen údajný koniec sveta. Pôvodne som sa k tomu nechcel vyjadrovať, ale na druhej strane som si uvedomil. ako je taký koniec sveta priam dokonalý marketingový nástroj, či dokonca biznis plán. Aj na našom Facebooku som tuším zahliadol statusi typu výpredaje pred koncom sveta, a podobne.  Je až neuveriteľné ako sú ľudia ochotnný veriť temer čomukoľvek. Hlavne v USA si s konca sveta podnikavci vyrobili priam dokonalý biznis plán.

Zachytil som v správach rôzne šialenosti. Od stavby bunkrrov, čo v USA nie je až také nové, až po rôzne balíčky na prežitie konca sveta. Lenže toto je presne ukážka dokonalého zblbnutia ľudí. Málo ktoo si pravdepodobne uvedomuje, že ak by koniec sveta skutočne nastal. tak mu ten balíček bude aj tak na figu.  A tak ľudia kupujú a kupujú. A šikovný obchodníci zarábajú na ľudskej naivite a hlúposti.  Som zvedavý, či napríklad padnú dáke žaloby na obchodníkov, že ľudí podviedli, veď sa predsa žiadny koniec sveta nekonal.  Ako vravím, Koniec sveta je ako marketingový nástroj a iznisplán priam dokonalá záležitosť. A čo vy, zacyhtili ste aj vy nejaký bizarný predaj tovaru v súvislosti s koncom sveta ? Ak hej podeľte sa oň v komentároch.

1 komentár pri “Koniec sveta ako marketingový nástroj a dokonalý biznis plán

Komentáre sú uzavreté.