Fenomén Pokemon Go v dvoch šokujúcich grafoch

V predošlom poste som v krátkosti spomenul nový fenomén, a to augmented reality hru Pokémon GO.

Nebudem opisovať o čo v nej ide, lebo to už aj tak máte všetci dávno naštudované.

Avšak jej úspech je priam šialený. Dokonca spôsobil vzostup akcií Nintendo smerom na hor o niekoľko desiatok percent.

Teraz sa však pozrieme na to, ako je Pokémon GO úspešná vzhľadom na iné aplikácie.

Tak napríklad na prvom grafe vidno, na koľko hra Pokémon Go presiahla počet inštalácií oproti populárnej aplikácii Tinder.

Screen Shot 2016-07-11 at 21.46.45

Druhý graf je však ešte zaujímavejší ba priam až šokujúci. Denný aktívny počet používateľov hrajúci Pokémon Go sa totiž približuje počtu používateľov Twitteru.

Screen Shot 2016-07-11 at 21.46.57

A to už je naozaj na zamyslenie. Nintendu sa evidentne podaril majsterštich, aký sa v oblasti aplikácií zrejme tak často nevidí.

Zdroj: TheNextWeb

 

2 komentáre pri “Fenomén Pokemon Go v dvoch šokujúcich grafoch

  1. 2 totalne odlisne aplikacie.

    jedna je na trhu 4 roky a ma svoju stalu zakladnu uzivatelov, druha je tu 4 dni, je okolo nej obrovsky hype a este viac reklamy…

    absolutne ziadny zmysle nemaju tieto grafy.

    • Karol za prvé by som rád vedel prečo máš ako profilovku mojou foto či si ju stiahol alebo je to systémom ak si justisahol prosím zmeň ju a snezneužívaj

      Za druhé, ano do istej miery pravda ale pri Twitteri je to stejne zaujímavé

Komentáre sú uzavreté.