Tak. Tešil som sa na super rýchli internet od T-Com, avšak nič s toho sa napokon nekoná. Prečo ? Nuž T-Comu sa nedá uprieť snaha o riešenie. Riešili to na ústredni, ktorú mám čo by kameňm dohodil, riešili to u mňa doma. Dokonca mám aj kompatibilný router a ani ň. Milý router si povedal, že mi nebude 12 mega dožičených. Lepšie povedané hlavu si postavilo staré vedenie, ktoré povedalo že nie a nie a just nie. Nuž a tak som zas nazad na starej dobrej dvojmegovej klasike. Ale ďakujem technikom, že aspoň mali snahu riešiť situáciu. Nuž čo snáď niekedy inokedy.
ja mam zasa skusenost ze na hotline ti nakecaju kopu blbosti a aj tak nic vacsinou nevyriesis a zasa technici su podla mojho nazoru dost v pohode ludia ktory vzdy pomohli ked som mal nejaky technicky problem
ochota technikov? 😀 Ked boli u nas zapajat Magio, tak technik vypadal jak bezdak a povedal citujem: „Tu je uplne na hovno signal, na Vasom mieste by som to hned zrusil“ 😀 tak fakt ochotny, nic nevysvetlil ked som sa pytal a podobne 😀
Nuž a čo mal chudák povedať keď to bola pravdepodobne pravda. To ho mal chváliť ? 😀
Ja veru T-Com-u nemozem nic vytknut, ochota technikov aj ludi na hot-linoch sa znacne zmenila. Vela ludi T-Com nadava, ale ja mam iba pozitivne skusenosti. Ja som si objednal 30 Mbit, mali sklz 2 mesiace so zavedenim a ako ospravdelnenie mi dali 1 pausal zadarmo. T-Com dens a vcera su uplne ine spolocnosti.
Veru súhlas. Aj ten technik čo bol u mňa sa snažil ako len mohol. Len ani pri najlepšej vôli vedenie neprerobí a router neukecal. Škoda. 😀